0%

Despre viața de hip-hoper, antreprenor și vlogger, cu Deliric

27 august 2021 Timp de citire 3:00 minute

Sperăm că ți-ai pregătit căștile pentru că urmează un nou episod din BT Talks 🎧.
În podcast-ul de astăzi îl avem invitat pe Răzvan Eremia sau Deliric, după cum îl cunoaște mai toată lumea.

Vorbim despre muzică, dar și despre business-ul sau care a început de la 3 tricouri în 2011 și a ajuns la câteva sute de produse și o cifră de afaceri de aproape 1 milion de euro. 

Am pregătit mai jos câteva idei din podcast, dar te lăsăm pe tine să dai play și să afli întreaga poveste.


Câteva idei din acest episod:

"Muzica trebuie facută de placere - Tot ce am făcut avea o conexiune cu muzica. Muzica mi-a oferit o direcție și am făcut totul cu plăcere pentru că avea legătură cu muzica."

"Comunitatea iubitorilor de sport urban a îmbrățișat imediat ideea brand-ului PORC și a fost preluat de cultura urbană: A fost un moment foarte bun pentru noi, lumea rapper-ilor s-a coagulat cu lumea copiilor care erau interesați de sporturi urbane. Creșterea a fost naturală, de la an la an, iar noi am crescut odată cu ea."

"Brand-ul PORC are doi asociați. Eu sunt bun să pornesc lucruri, dar mi-e foarte greu să fiu constant și să mă țin de ele să se întâmple. El, partenerul meu Ergo, este foarte riguros și organizat, mă ajută să rămân artist în povestea asta."

"Noi am insistat pe online încă de la bun început, pentru că nu poți să reziști pe piața asta dacă mai ai un intermediar între tine și clientul final. Noi am găsit această cale, iar la un moment dat ne dorim să deschidem un magazin fizic pe calea Victoriei."

"Astăzi un artist trebuie să aibă foarte multe valente, ei nu mai pot fi doar cântăreți sau antreprenori. Trebuie să fie prezenți în social media, să fie entertaineri, să aibă mereu vorbele la ei."

"Este mișto să editezi, când nu ai un deadline în minte sau nu ai și altceva de făcut. Nu prea aveam cu cine să fac vlogging și așa am ajuns la PORC TV. Când ajung invitații în studio să știm exact ce avem de făcut."

"Secretul e să faci ceea ce îți place: M-am distrat tot timpul în timp ce munceam. Eu unul nu am văzut niciodată concertul ca fiind muncă, eu atunci plec în vacanță, deaia am și energie să mai fac alte chestii. E plăcere în tot ce facem, și în partea de producție, și în partea de promovare a brand-ului, care include și PORC TV."


Shownotes:

02:59 Cum ai ajuns să fii antreprenor?

09.00 Povestea din spatele brand-ului PORC

17:35 Afacerea pe timpul lockdown-ului

24:40 Comunitatea PORC

30:15 Despre vlogging


Made with ❤️ by Banca Transilvania.

Ți-a plăcut acest articol?
11
10

Abonează-te la newsletter

Și afli primul noutățile de pe
Newsroom & Blogul BT.

Te poți dezabona oricând dorești, vezi detalii.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din e-mail.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.