Ai încercat NeoBT?

Noul online banking Banca Transilvania, care va înlocui foarte curând actuala platformă.

Din NeoBT, ai acces online la conturile tale și poți face toate operațiunile pe care le faci acum din BT24. În plus, beneficiezi de funcționalități suplimentare.

Livia de la BT

ÎNAPOI LA SECȚIUNE

Cine este Livia?

Intr-o lume tot mai digitalizata, bankingul devine mai accesibil ca oricand.

Iti facem cunostinta cu robotul Livia, o modalitate de interactiune prin Facebook Messenger, Skype sau telefon, a clientilor cu banca noastra. Livia te ajuta non-stop cu informatii despre conturile, produsele si serviciile pe care le ai la BT.

Alta ca Livia nu-i :) pentru ca este un proiect unic in randul bancilor din Romania.

Ce informatii poti afla?

Prin telefon

  • m
    IBAN-ul contului pentru oricare dintre conturile curente (in lei sau alta valuta), dar si pentru contul de card de cumparaturi
  • m Cati bani sunt in contul in lei sau alta valuta, dar si in contul de card de cumparaturi
  • m Sumele de plata aferente imprumuturilor de pe cardurile de credit

Prin Facebook Messenger si Skype

  • m
    IBAN-ul contului curent in lei sau in alte valute
  • m Cati bani sunt in contul curent in lei sau alte valute, dar si cati bani mai ai pe cardul de cumparaturi
  • m Sumele de plata aferente imprumuturilor de pe cardurile de credit
  • m Detalii despre rate, dobanzi, comisioane la credite, popriri, curs valutar
  • m Numarul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumparaturi STAR

Cum ramane cu confidentialitatea informatiilor?

Ne-am gandit si la acest lucru, cu prioritate.

Este asigurata de cele doua coduri care trebuie mentionate la inceputul conversatiei cu Robotul Raul: codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon.

Cum iei legatura cu Livia?

Cu Livia poti lua legatura in trei moduri:

  • Da like paginii Livia de la BT
  • Messenger
  • Start
  • Înregistrare (din meniul care apare afişat)
  • Completare CIF (detalii despre CIF)
  • Completare cu codul de validare primit pe telefon
  • Adresare întrebare în scris
  • Suna la call center BT (0264 308 028 sau *8028)
  • Asculta mesajul de intampinare si selecteaza tasta 0
  • Cand o suni pentru prima oara pe Livia, este necesara setarea unei parole de acces, care trebuie folosita de fiecare data cand iei legatura cu ea

Costuri si conditii

Folosirea chatbot-ului Livia de la BT este gratuita. Detalii despre conditiile de utilizare le gasesti aici.